• Posted by : Unknown 17 Nisan 2012 Salı

    Çoğu blogger kullanıcısı temasına çok önem veriyor. Nasıl önem vermesin ki sitesine gelen ziyaretçilerin sitesinin tasarımını beğenmesi çok önemli.

    Sitenize gelen ziyaretçilerin ilk dikkat edeceği kısım sitenizin başlık kısmıdır. Onun için sitenizin başlık kısmına güzel bir logo yaparak site tasarımınızı oldukça güzel bir görünüme kavuşturabilirsiniz.

    Şimdi sizlere benim kullandığım ve çok memnun olduğum iki adet siteyi veriyorum:



    1-www.cooltext.com
    2-www.logomatik.net

    Ben bu iki siteyi de kullanıyorum ve kendime çok güzel logolar yapabiliyorum. Siz de bu sitelerden faydalanabilirsiniz. Ayrıca sizin de bildiğiniz logo siteleri varsa yorum kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan