• Posted by : Unknown 28 Haziran 2012 Perşembe

    Blogger her geçen gün kendisini geliştirmeye devam ediyor. Özellikle kullanıcılarına, Seo ayarı yapma konusunda son zamanlarda yapılan yenilikleriyle oldukça kullanışlı olan uygulamalar getirdi.

    Kalıcı(Permalink) Nedir, Nasıl Oluşturulur?

    Blogumuza yeni bir yazı yazıp yayınladığımız zaman adres çubuğunda oluşan url kısmına kalıcı bağlantı ismi veriliyor. Bu url kısmı 35-40 karakter arasında bir karakter arasında blogger tarafından oluşturulur. Yazı başlıklarında Türkçe karakterler kullanıldığı zaman, kullanılmış olan Türkçe karakterler url kısmında tam anlamıyla gözükmediği için de biz blog yazarlarını Seo konusunda bir adım geri atıyordu. Bizler ise yazmış olduğumuz yazı başlıklarında ister istemez Türkçe karakterler kullandığımız için, bu özelliğin gelmesi oldukça iyi oldu diye düşünüyorum.




    Bu konuya bir örnek vererek devam etmek istiyorum. Örnek olarak benim yazı başlığım "Blogger Kalıcı Bağlantılar". Ben bu yazımı yayınladığım zaman url kısmı şu şekilde oluşacaktır."....blogger-kalc-balantlar.html" . Yazımızın url kısmı bu şekilde olunca da seo konusunda bir kaç adım geri düşmüş oluyoruz. Yeni gelen bu özellik sayesinde ise kalıcı bağlantılarımızı düzenleyebiliriz ve başlığımıza uygun bir şekilde düzenleyebiliriz. Yazının sonunda hatırlatmak isterim ki bu özellik maalesef eski blogger ara yüzünde bulunmuyor arkadaşlar.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan