• Posted by : Unknown 25 Eylül 2011 Pazar

    Böte nedir? Böte Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü'nün kısaltılmış halidir.Dünyada hızla artan teknolojinin öğretmenleri de diyebiliriz aslında.Peki Böte mezunu ne iş yapar?


    Böte mezunu 4 yılını bitirdikten sonra KPSS sınavına girer ve MEB bağlı okullarda öğretmenlik yapar.Son zamanlarda bildiğiniz gibi Fatih Projesi ile bilişim öğretmenleri atamaları sanki hızla düşecek gibi görünüyor.Neyse gelelim diğer iş imkanlarına.Eğitim Teknoloğu olarak bir şirkette görev yapabilirsiniz.Ayrıca Uzaktan Eğitim Kurumları'nda da "e learning uzmanı" olarak ta çalışabilir hayatınızı kurabilirsiniz.Aslında bu örnekleri daha da arttırabiliriz.Mesala eğitim yazılımı projelerinde Öğretim Tasarımcısı olarak da görev yapabilirsiniz.
    Böte bölümünün iş imkanları hayli fazla gözüküyor ama kendimizi geliştirmemiz şart.
    Aslında Böte'de okurken ne yapacağımızı bizde bilmiyoruz bize ders veren hocalarda.Bunu şu yönden söylüyorum.Hani öğretmen mi yetiştirilmek isteniyor yoksa bilgisayar bilgisi yüksek ve özel kurumlarda çalışacak bireyler mi?Ben de birçok böteli gibi daha mezun olmadım ve mezun olacağım günü bekliyorum.Peki mezun olduktan sonra öğretmenlik mi yapacağım yokda özel bir kurumda mı çalışacağım.Okuluma başladığım ilk yılda tek fikrim öğretmenlikti ama alan derslerine girdikten sonra bazı dersleri oldukça sevdim ve fikrim biraz değişti.Eğer bir böteli  kendini geliştirirse iş bulmama imkanı diye bir şey yok bence.Tek yapılması gereken üniversite yıllarında oturup kendimizi geliştirmek.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan