• Posted by : Unknown 18 Kasım 2011 Cuma

    Bugün sizler için blogger ile nasıl para kazanılır bundan bahsetmek istiyorum.Hemen konuya geçiyorum.Öncelikle yapmamız gereken ilk şey öncelikle blog  sitemize özgün ve kaliteli içerikler yazmak.Google’da zaten blog yazılarının indekslenme hızı oldukça iyi.Yazdığınız yazı eğer kaliteli ise Google tarafından kısa bir sürede indekslenir.Tabi ki de sitenizden para kazanmak için sitenizin ziyaretçi alması gerekiyor.Sitenize ziyaretçi çekmek içinse çeşitli yöntemler var.Şimdi bunlara göz atalım.
    1)Siteniz açtıktan sonra belli düzenlerde içerik ekleyin.Eklediğiniz içerikleri Seo kurallarına göre yazmanız çok önemli.Çünkü Google Seo’ya önem veriyor.
    2)Evet sitemizi açtık ve diyelim ki 75 kadar içerik ekledik ve bu içeriği de 80 gün gibi bir günde ekledik.Ve sitemize gelen ziyaretçi sayısı da 100 e ulaştı.Tabi ki bunun garantisi yok 500 de olabilir J.Yapmamız gereken artık sitemizi forumlarda,facebook,sosyal imleme gibi sitelerde paylaşarak ziyaretçi sayımızı arttırmaya çalışmak.Son zamanlarda özellikle facebook sayfaları ile oldukça fazla ziyaretçi çekmek mümkün.
    3)Gelelim diğer bir maddeye.Sitenizi Google’ın gözünde yükseltmek istiyorsanız backlink yapmanız gerekiyor.Zaten bunu hemen hemen herkes biliyordur.Ama benim değinmek istediğim konu şu.Ücretli backlink paketleri var.Bunları sitenizi hemen açar açmaz kesinlikle almıyorsunuz.Çünkü siteniz henüz yeni olduğu için bu kadar backlinki birden alması mümkündeğil.Onun için siteniz açıldıktan 4-6 ay geçmeden bu paketlere başvurmuyoruz.

    Tabi ki tüm işlemler bu kadar değil sizde yorumlarınızla bildiğiniz yöntemlerden söz edebilirsiniz.Bu işlemleri uyguladıktan sonra sıra geldi Google reklamlarını sitemize yerleştirmeye.Bu bence çok önemli bir konu.Ben size başarılı olduğum boyutları söyleyim.300*250 ve336*280 kullanıyorum ben ve oldukça da başarılı sonuçlar elde ediyorum.Bence siz de bu boyutları siteniz de kullanmalısınız.Ayrıca reklamları blog sitenizde yer alan yazıların içine ekleyerek de başarılı sonuçlar elde edebilirsiniz.Bildiğim şeylerden elimden geldiğince bahsetmeye çalıştım umarım yararlı olmuştur…

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan