• Posted by : Unknown 30 Kasım 2011 Çarşamba

    Herkes bir site açar ve sonra da hemen hemen internetin hepsini elinde bulunduran Google’da bir anda yükselme telaşı içine girer. Güzel tabi ki insanların, yaptıkları sitelerini yükseltmek istemesi. Peki bu iş göründüğü kadar kolay mı ?

    Ben sizlere Blogger ile Google’da nasıl yükseliriz bundan bahsedeceğim. Bu yazacaklarımın büyük bir bölümü diğer sistemler için de geçerli. Bu yazıyı okuyan bazı arkadaşlar Blogger’a yaz zaten yükselirsin diyebilirler ama hiç de öyle değil. Backlink almadan, SEO yapmadan diğer rakipleri geçmek hiç kolay değil.
    Gelelim nasıl yükseleceğimize. Sürekli yazılarımda belirtiyorum zaten özgün içerik özgün içerik diye. Sizlere anlatıma şu örnekle devam etmek istiyorum. Geçenlerde bir arkadaşım geldi ve elinde 350 kadar kendine ait şiir olduğunu ve bunların hepsini birden Blogger ile yayınlayıp “şiir” kelimesinde birkaç ayda ilk sıraya gelebilir miyim diye bir soru yöneltti bana. Açıkçası ben imkansız dedim. Bilmiyorum sizin yorumunuz ne olur ama benim fikrim bu.(Başka fikirleri olan arkadaşlar varsa yorum kısmından belirtirlerse bize de yardımcı olmuş olurlar). Çünkü bu işler bir anda olmaz ki. Özgün içeriğin olabilir ama bunları belli günlerle ve belirli kurallarla blogda yazmalısın. Ayrıca , site açıldıktan belirli bir süre geçtikten backlink yapılmalı ve özgün ve kaliteli içerik girilmeye devam edilmeli. Aradan belirli bir süre geçtikten sonra zaten ziyaretçi sayısında bir artış olur ve zamanla da Google’da istediğin yerde olabilirsin. Ayrıca yazdığın yazılarında SEO yöntemlerinden biri olan anchor text yöntemi ile diğer yazılarına linkler vermelisin.  Anchor text’e örnek vermek gerekirse ;

    Blogger Hakkında Bilgiler yazısına tıkladığınızda celilbayer.blogspot.com açılır burada celilbayer.blogspot.com link oluyor Blogger Hakkında Bilgiler ise anchor text  oluyor. Sizler de Google’da yükselmek istiyorsanız 
    buradaki örnek gibi yükselmek istediğiniz kelimelere link verin tabi ki link anchor text  ile uyumlu bir link olsun.

    Yazımı özetlemek gerekirse Google’da üst sıralara gelmek hemen öyle olmuyor. Rakipler hemen geçilmiyor. Emek ve alın teri gerekiyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan