• Posted by : Unknown 28 Ocak 2012 Cumartesi

    Merhaba arkadaşlar. Sizlerle blogger temaları paylaşmaya devam ediyorum. Belki içinizden neden kendi temanı kendin yapmıyorsun diye soranlarda olabilir. Açıkça söylemek gerekirse kod bilgim o kadar iyi olmadığı için sizlerle araştırıp bulduğum ve kullanışlı temaları paylaşmak istiyorum.

    Sizlerle bugün paylaşmak istediğim tema ise bir oyun teması. Bu oyun teması, iki sütundan oluşuyor ve temanın sol ve sağ üst köşelerinde 2 tane oyun karakteri var. Tabi ki de bu resimleri tema editleyerek istediğiniz resimlerle  değiştirebilirsiniz.



    Ayrıca temanın şu özelliğini de çok sevdim. Ana sayfada yer alan slayt gösterisi çok iyi olabilir. Böylece hem blog siteniz daha görsel olacaktır hem de sevdiğiniz ve paylaşmak istediğiniz oyunları bu şekilde tanıtabilirsiniz. Ben yazımı daha çok uzatmadan sizlere temayı indirebileceğiniz adresi veriyorum. Buraya tıklayarak games blogger temasını indirebilirsiniz.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan