• Posted by : Unknown 4 Mart 2012 Pazar

    Merhaba arkadaşlar. Biz blog yazarları için yazdığımız yazılara yorum gelmesi çok önemli. Çünkü yazdığımız yazılara yorum gelmesi, yazarın motivasyonunu arttıracağı gibi bir sonraki yazacağı yazı için ilham kaynağıda olabilir.

    Onun için, arkadaşlar okuduğunuz bloglara mutlaka yorum yapın. Ama illa yorum yapmak için de yorum yapmayın. Yapacağınız yorumlar, yazılan yazı ile ilgili olsun. Kafanıza takılan en ufak soruyu bile sormaktan çekinmeyin. Çünkü bu soru ile hem siz kendi kafanızda kalan sorulara cevap bulmuş olursunuz hem de blog yazarı için ekstra moral sağlamış olursunuz.


    Örnek vermek gerekirse, benim blogumda yazıların hemen altında, o yazının kaç kişi tarafından okunduğunu gösteren bir sayaç kodu vardı. Bir arkadaş nasıl olduğunu sordu ve bende bunu hemen " Blogumda Yazıları Kaç Kişi Okudu? " başlıklı bir içerik olarak hemen paylaştım. Hem benim siteme içerik bulmuş oldum hem de soruyu soran arkadaşa yardımcı olmuş oldum.

    Evet arkadaşlar, bir yorum yapması bir kaç dakikanızı bile almaz. Bunun için okuduğunuz bloglara yorum yapmaktan çekinmeyin. Ama şunu da deyim sırf sitenizin linkini koymak için, yorum yapmak için vb. durumlar için yorum yapmayın. Karşı tarafa küçük bir teşekkür bile blog yazarının motivasyonunu artırır ve size bir daha ki sefere daha iyi bir yazı sunar.

    Hepinize kolay gelsin arkadaşlar. İyi bloglamalar...

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan