• Posted by : Unknown 28 Ekim 2013 Pazartesi



    Herkese merhaba,

    Bu konuda canavar sabitleme,çıkış sürelerini npc sabitleme ve map klasöründeki anlamları açıklayacağım.

    Filezilla ile sunucunuza bağlanın daha sonra ;

    "usr/game/share/locale/turkey/map" dizininden düzenleme yapacağımız haritayı açıyoruz. (haritaların anlamları aşağıda).
    2010 fileslerde bu dizin "usr/game/share_data/locale/turkey/map" olarak geçer.

    Açıktan sonra içerisinde yer alan "npc.txt" dosyasından NPC'lerimizin koordinatlarını değiştirebilir ve çıkma sürelerini ayarlayabiliriz.
    "regen.txt" dosyasından ise, mob'larımızın koordinatlarını değiştirebilir ve çıkma sürelerini ayarlayabiliriz.

    "npc.txt veya regen.txt" dosyamızı açıktan sonra ; 2. ve 3. kodlar koordinatlar (sabitlendiği yerdir)
    "120s" veya "60m" gibi yer alan yazılar ise, çıkacağı süredir. unutmayın her mapta süreler değişik olur.
    "120s" 120 saniye oluyor, "60m" ise 60 dakika.

    Herkese merhaba,

    Filezilla ile sunucunuza bağlanın daha sonra ;

    "usr/game/share/locale/turkey/map" dizininden düzenleme yapacağımız haritayı açıyoruz. (haritaların anlamları aşağıda).
    2010 fileslerde bu dizin "usr/game/share_data/locale/turkey/map" olarak geçer.

    Açıktan sonra içerisinde yer alan "npc.txt" dosyasından NPC'lerimizin koordinatlarını değiştirebilir, çıkma sürelerini değiştirebilir, ekleme ve silme işlemlerini gerçekleştirebiliriz.
    "regen.txt" dosyasından ise, mob'larımızın koordinatlarını değiştirebilir, çıkma sürelerini değiştirebilir, ekleme ve silme işlemlerini gerçekleştirebiliriz.

    Dosyaları "Notepad++" programıyla açmayı unutmayın, yoksa bozulmalara yol açabilir.


    -----------------------


    Terimlerin anlamları ;

    "npc.txt veya regen.txt" dosyamızı açıktan sonra ; 2. ve 3. kodlar koordinatlar (sabitlendiği yerdir)
    "120s" veya "60m" gibi yer alan yazılar ise, çıkacağı süredir. unutmayın her mapta süreler değişik olur.
    "120s" 120 saniye oluyor, "60m" ise 60 dakika.

    s : saniye
    m : dakika

    -----------------------

    NPC ekleme ve silme ; 

    622 556 0 0 0 1 1m 100 1 20300
    Ekleme işlemi için, yukarıdaki kodu istediğiniz map'taki npc.txt içerisinde en alt satıra ekleyebilirisniz.
    Silme işlem içinse, yukarıdaki kodu bulup ( NPC.txt içerisinde CTRL+F ile NPC kodunu aratıp, komple o satırı silin. )


    Yeşil bölgeler : NPC koordinatları.
    Turuncu bölge : öldükten sonra tekrar çıkma süresi (1m = 1 minutes = 1 dakika)
    Mavi bölge : NPC kodu ( navicat > player > mob_proto tablosundan öğrenebilirsiniz. )

    s : saniye
    m : dakika


    "metin2_map_a1" : Yongan Bölgesi ( Kırmızı Köy )
    "metin2_map_a3" :
     Jayang Bölgesi
    "metin2_map_b1" : Joan Bölgesi ( Sarı Köy )
    "metin2_map_b3" : Bokjung Bölgesi
    "metin2_map_c1" : Pyungmoo Bölgesi ( Mavi Köy )
    "metin2_map_c3" : Bakra Bölgesi
    "map_a2" : Seungryong Vadisi
    "map_n_snowm_01" : Sohan Dağı
    "metin2_map_n_desert_01" : Yongbi Çölü
    "metin2_map_deviltower1" : Şeytan Kulesi
    "metin2_map_guild_01" : Jungrang(Lonca Bölgesi)
    "metin2_map_guild_02" : Waryong(Lonca Bölgesi)
    "metin2_map_guild_03" : Imha(Lonca Bölgesi)
    "metin2_guild_village_01" : Miryan(Lonca Savaşı)
    "metin2_guild_village_02" : Songpa(Lonca Savaşı)
    "metin2_guild_village_03" : Daeyami(Lonca Savaşı)
    "metin2_map_milgyo" : Hwang Tapınağı
    "metin2_map_monkeydungeon" : Maymun Zindanı(Kolay)
    "metin2_map_monkeydungeon_02" : Maymun Zindanı(Normal)
    "metin2_map_monkeydungeon_03" : Maymun Zindanı(Uzman)
    "metin2_map_n_flame_01" : Ateş Diyarı
    "metin2_map_spiderdungeon" : Örümcek Zindanı 1.Kat
    "metin2_map_spiderdungeon_02" : Örümcek Zindanı 2.Kat
    "metin2_map_spiderdungeon_03" : Örümcek Zindanı 3.Kat
    "metin2_map_trent" : Hayalet Ormanı
    "metin2_map_trent02" : Kızıl Orman
    "metin2_map_WL_01" : Yılan Vadisi
    "metin2_map_nusluck01" : Devler Diyarı
    "metin2_map_skipia_dungeon_01" : Sürgün Mağarası 1.Kat
    "metin2_map_skipia_dungeon_02" : Sürgün Mağarası 2.Kat
    "metin2_map_devilscatacomb" : Şeytan'ın Catacombu
    "metin2_map_CapeDragonHead" : Pelerin
    "metin2_map_BayBlackSand" : Koy
    "metin2_map_MT_Thunder" : Gök Gürültüsü
    "metin2_map_dawnmistwood" : Şafak


    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan