• Posted by : Unknown 7 Mayıs 2011 Cumartesi

    Bu yazımda Blogger kullanan blogcular için bloglarının yorum formunun hemen üstüne nasıl yorum kuralları ya da istedikleri her hangi bir iletiyi yazabileceklerini göstereceğim.Hangi ayarı yapacağınızı daha iyi anlamanız aşağıdaki resmi koydum.Bizim değştireceğimiz yer kırmızı çerçeve içine aldığım ileti.

    Blogger yorum formu iletisi ayarı
    1.Adım:
    İlk olarak Kumanda Paneli > Ayarlar > Yayınlar Ve Yorumlar sayfasını açın.

    2.Adım:
    Bu sayfada Yorum Formu İletisi yazan yeri bulun.Buraya yazacaınız ileti yazılarınızdaki yorum formunun hemen üstünde gözükecektir.

    Yorum formu iletisi
    3.Adım:
    Bu bölüme bazı HTML etiketlerini de ullanarak istediğiniz iletiyi yazabilirsiniz.
    Örneğin buraya byorum kuralları eklemek için yorum formu iletisi kutucuğuna aşağıdaki kodları kendinize göre değişltirerek ekleyebilirsiniz…


    <strong>Yorum Kuralları</strong>
    1. Buraya birinci kural<br>2. Buraya ikinci kural<br>3. Buraya üçüncü kural

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan