• Posted by : Unknown 27 Ağustos 2012 Pazartesi

    Youtube'da video izlerken fifa 2013 demo adlı bir video ile karşılaştım ve hemen siz değerli okuyucularımla paylaşmak istedim. Oldukça güzel bir video hazırlanmış. Son yıllarda artan Pes ve Fifa çekişmesi anlaşılan 2013 yılında hat safaya çıkmış durumda. Özellikle benim gibi Pes hayranları bile bazen Fifa'ya geçiş yapsam mı diye düşünüyor :)

    fifa 2013 tanıtım videosu


    Bu güzel fifa 2013 tanıtım videosu ile sizleri baş başa bırakıyorum. Oldukça güzel olacağa benzeyen fifa'yı bu yıl kesinlikle fazlasıyla deneyeceğim. Bence sizde denemelisiniz.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan