• Posted by : Unknown 21 Ağustos 2012 Salı

    Merhabalar arkadaşlar. Açıkça  söylemek  gerekirse uyku tutmadı bende elimde olan PROGRAY blogger temasını türkçeleştireyim dedim :)

    blogger temaları progray

    Bir zamanlar severek kullandığım bu temadan neden vazgeçtim bende bilmiyorum. Ufak tefek css oynamalarıyla güzel bir şekil aldığını düşünüyorum. Tema özellikleri ise;

    1)Sağ sidebarda 4 adet reklam alanı,

    2)E-mail abonelik kutusu ve sosyal paylaşım ikonları,

    3)Üst kısımda oldukça güzel duran anasayfa, iletişim vb. alanlar için kullanılmak üzere hazırlanmış üst kısım,


    4)Yazı başlıklarının hemen yanında yer alan "Google'da Ara Eklentisi".


    Temanın en genel özellikleri böyle diyebilirim. Temanın ön izlemesi için;

    tema ön izle

    Temayı beğenen ve kullanmak isteyen arkadaşlar olursa mail adreslerini yorum olarak atabilirler bende direk indirme linkini hemen gönderebirim. Temada yer alan facebook, twitter gibi kısımlara kullanıcı adlarınızı yazmayı unutmayın. Herkese iyi bloglamalar...

    [Güncelleme: Temayı size göndermem için ilk olarak size göndermiş olduğum küçük bir tanıtım yazısını blogunuzda yayınlamanız gerekiyor. Size göndermiş olduğum yazıyı yayına aldıktan sonra tema mail adresinize gönderilecektir.] 

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan