• Posted by : Unknown 7 Ocak 2014 Salı

    Veri işaretleyici sitenizin Google bilgi grafiği ürünlerinde daha iyi sunulmasını için, içerik veri kalıbını anlatan fareyle işaretleme Web Yönetici Aracıdır.Site başlık yazısı, başlık url, resim, tarih, gibi veri niteliği taşıyan tüm işlemleri farenizle işaretleyerek siteniz hakkında bilgi verirsiniz. İçerik verilerini sitenizi en iyi tanımlayan tanıtım aracı olarak düşünebilirsiniz.
    Google’a sunulan bu veriler arama sonuçlarında sitenizi en iyi şekilde tanımlanmasına imkan tanır. Verilerinizin işaretlenmesi ile, web yönetici panelinizde bir grup oluşturulur. Google sitenizi taradığında bu bilgileri kullanarak arama sonucu sayfalarında zengin snippet’ler (kısa içerik parçaları veya satırları) ile tanıtır.
    Veri işaretlemede desteklenen veri türleri nelerdir :
    Makaleler, Restoranlar, Filmler, Etkinlikler, Ürünler, TV Bölümleri, Yerel ,Yazılım , Uygulamalar, İşletmeler den oluşmaktadır.
    Siteniz için veri işaretlenmesini tamamladığınızda otomatik veri grub’u oluşturularak grub numarası verilir.Yazı verilerinizde herhangi bir kategori seçip, o kategori içindeki yazıları işaretlemeye başlamanız, veri türünün daha iyi anlaşılır grup olmasına neden olur. Burada dikkat edilecek önemli bir konu, sayfanızı sildiğiniz de veya değişiklik yaptığınızda veri işaretleyiciye sitenizin yeni veri yapısını tekrar anlatmanız gerekmektedir.
    Yukarıda sizlere veri işaretlemenin ne olduğu ve neden önemli olduğu hakkında kısa bir açıklama yaptım. Bir sonraki yazımızda verilerimizi tek sayfa ve çok sayfalı olarak nasıl işaretlememiz gerektiği konusunda bilgi akışı sağlayacağım. Hatta zaman bulabilirsem veri işaretlemenin nasıl yapılacağı konusunda video da ekleyebilirim.
    Guney59 Paylaşım Blog'una 08 Ocak 2014 tarihinde yazar Adnan Güney tarafından yazılmıştır.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan