• Posted by : Unknown 23 Kasım 2012 Cuma

    Blog Yazarlığı Ülkemizde Hızla Artıyor

    Hemen hemen her yazımda blog yazalığının ülkemizde büyük bir hızla arttığından bahsediyorum. Buna karar verirken herhangi bir anket yapmadım bu sonuca ulaşmak için anket yapmaya da gerek yok aslında. Çünkü görünen köy klavuz istemez !

    yorumların önemi
    Ülkemizde blog yazanlarının sayısının artması çok güzel bir şey. Herkes bir şey paylaşır ve bilgi paylaştıkça çoğalır. Ama artık blog yazmak 15 yaş civarına kadar düşmüş. 15 yaşında blog yazmak için bence yaş çok erken diye düşünüyorum. 15 yaşında olup çok güzel blog yazanlar yok mu elbette var. Ama bir elin parmağını geçemez diye düşünüyorum bunun sayısını.

    Yorum Yazarken Amaç ve Nezaket Kuralları

    Neyse gelelim blog tutanlar için yorumlarını önemine. Blog sahibi yazmış olduğu yazılara yorum gelince çok sevinir. Çünkü o yazıya yorum gelmesi, blog sahibinin yazılarının okunduğunun, takip edildiğinin bir göstergesidir. Siz siz olun yorumlara cevap vermeye çalışın. Ama cevap vereceğiniz yorumlar gerçekten bilgi vermek için ya da bilgi almak için yapılan yorumlar olsun. Bazıları sırf backlink almak için "sağol" , "eyvallah" , "çok yararlı sağol" gibi yorumlar yazıyor. Bunları kesinlikle ben onaylamıyorum ve siliyorum. Bazıları ise emir vererek birşeyler istiyor. "Bak yorum yaptım soruma cevap ver", "bekliyorum cevap?", "cevap ver" vb..... Bu ne ya ? Bunlar nasıl yorumlar Allah aşkına?  Ben bu tarz yorumları direkt olarak siliyorum. Açıkça söylemek gerekirse bu tarz yorumları da yazımın başında bshsetmiş olduğum 15 yaş civarında olan çocukların yaptığını düşünüyorum. Yorum yazmak size bir şey kaybettirmez unutmayın. Siz bir siteye yorum yaparsanız, o sitenin sahibi de sizin sitenize yorum yapar. Böylece o sitenin sahibi ile aranızda bir bağ oluşur. Kısaca arkadaş olursunuz. Ama dediğim gibi yorum yaparken nezaket kurallarını unutmadan yorum yapmak çok önemli diye düşünüyorum. Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum?

    Bu konuda sizinde değerli görüşleriniz bekliyorum.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan