• Posted by : Unknown 25 Şubat 2012 Cumartesi

    Merhaba arkadaşlar. Misafir yazarlık konusundan bahsetmiştim birazcık. Ve ilk misafirim Engin Sevinç oldu. Peki, benim blog siteme yazılan bu yazı bana neler getirdi?

    Öncelikle şunu söylemeliyim ki ziyaretçilerim farklı bir ağızdan, farklı bir anlatım biçimiyle konuya hakim oldular. Diğer bir durum ise misafir yazarın kendi tecrübelerini de işin içine katarak konuyu daha da gerçekçi ve somut hale getirdiğini gördük. Ayrıca benim blog sitemden de backlink almış oldu ve böylece kendi sitesini de Google'ın gözünde ön plana çıkardı.



    Daha önce de belirmiştim siz benim siteme misafir yazar olursanız ben de sizin sitenize misafir yazar olabilirim :) Tüm blog yazarı arkadaşlara iyi bloglamalar hepinize kolay gelsin...

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan