• Posted by : Unknown 16 Şubat 2013 Cumartesi

    SEO Arama Motoru Optimizasyonu Başlangıç Klavuzu
    Merhaba Blog’cu arkadaşlar. Sizler için hazırladığım, Google SEO, Arama motoru optimizasyonu konusunu tek tek yazmıyorum. Google’un Webmastırlar için hazırladığı daha önce web de yayınlanmayan, sonradan yayınlanmasına karar verilen, SEO başlangıç yazılarının Türkçe sunumunun linkini veriyorum. Uzun süredir elimde İngilizce sürümü mevcuttu.
    Anlaşılmayacağı için yayınlayamamıştım. Hatta yayınlamakta da tereddüt etmiştim. Açıkcası telif hakları , içerebilir diye şüpheya düşmüştüm.
    Bugün yayınlanabileceğime kanat getirip, sizlerinde bu bilgileri okumanızı ve faydalanmanızı istedim. Birçok format denedim. Ancak en uygun format'ın, Google Drive dökümanlar da olduğu gördüm. Bu nedenle bağlantıya tıkladığınızda 32 sayfadan oluşan yazıları arşivinize indirebilecek ve istediğiniz zaman okuyabileceksiniz. Yazıyı sizlere iframe kodu ile verebilirdim. Ancak bu bencillik olurdu. Bu bilgileri kesin arşivinize alın.
    Başka bir yerde SEO araştırması yapmanıza gerek yok.
    SEO’ yu uygulayan insanların yazdığı kurallar bunlar.
    Bilmeyenler için SEO nedir ? Aşağıdaki yazıdan okumalarını tavsiye ederim.
    Arama motoru optimizasyonu (Search Engine Optimization), arama motorlarının web sayfalarını daha kolay bir şekilde taramasına olanak sağlayan teknik düzenlemelerdir. İngilizce kısaca SEO (Search Engine Optimisation) olarak ifade edilmektedir. Bununla birlikte arama motorları, arama sonuçlarını listelerken algoritmik yani matematiksel bir yapı kullanmaktadır. Bu nedenle web geliştiricileri yazmış oldukları sayfaları bu ayrıntıya dikkat ederek oluşturmak durumundadır. İnternetin ekonomik anlamdaki gücünün artması neticesinde hızla yaygınlaşmaya başlamıştır.
    Site dışı SEO yapmak için çok sayıda farklı teknikler vardır. En popüler olanları ise siteye Backlink almaktır. Backlink sayınızı artırmak için çeşitli yollar kullanabilirsiniz. Başka sitelerle link değişimi yapmak, sitenizi dizin ve toplistlere eklemek, bloglardan yorum backlink almak, Facebook ve Twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinde siteniz adına grup açarak makale veya içeriklerinizi tanıtmak ve sitenize link vermek, Yahoo! Answers gibi soru-cevap sitelerinde soruları olanlara yardımcı olmak ve referans olarak sitenizi göstermek bunlardan sadece birkaçıdır. Kaynak
    NOT: Yukarıdaki resime 1 den 6’a kadar rakamlar yazmışstım. İframe kod'unu uygun görmediğimden, açılan sayfada da bunlara gerek duymayacaksınız.
    Açılan sayfadaki sunumun kullanımı hakkında kısa bilgiler;
    Resim 1 : Sunum sekme açıklamaları ;
    1. Sayfaya sol içe çeker
    2. Sunumu indirmenizi sağlar. Dosya boyutu 8 mb dır.
    3. Sunumu yazdırmanızı sağlar
    4. Sayfalar arasında ileri geri gideceğiniz iconlar'dır

    5. Bakmakta olduğunuz resmi büyütüp küçültebilirsiniz.
    Sunum sekmeleri
    6. Düzenle sekmesine tıklayarak, "yorum yap" seçeneğine tıklayarak, yorum yazabilirsiniz.
    7. Dosya → Paylaş sekmesi ile arkadaşlarınıza gönderebilir, gönderdiğiniz yazıda tarayıcı URL’nizden sayfama bağlantı vererek bana destek sağlama seçeneğini kullanmak isterseniz memnun olurum.Sunuyu Web de açık olarak paylaştım. Bloglarına yeni başlayan arkadaşlar bu sunuyu izleyerek, bloglarını çok daha iyi optimize edebileceklerini umuyorum.
    Yazı hakkında değerli yorumlarınızı bekliyorum.
    Guney59 Paylaşım
    Blog Ailesi, blog paylaşımlarının yapıldığı bir platforumdur.Sizde değerli yazılarınızı
    Misafir Blogcu Ol başlıklı yazımı inceleyerek, yayınlatabilirsiniz.
    SUNUM İNCELEME LİNKLERİ
    http://goo.gl/1s0Y6
    Alternatif olarak buradan da inceleyebilirsiniz

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan