• Posted by : Unknown 7 Mayıs 2013 Salı

    bugun sizlere blogger"de kendini kanıtlamış. blog sitelerini tanıtcam benimde yakından takip etdigim, bu blog siteleri, gelcekden cok başarılı paylaşımlara yer  veriyorlar. bir cok takipcisi olan ve her konuda onlara, yardımcı olan bu blog sitelerini. takip etmenizi öneririm.


    ilk olarak bir cok kişini bildigi blog hocam"dan başlamak istiyorum ilk başlayanların yolu 
    blog hocam"  bloggundan gecmesi lazım benim düşüncem öyle. 

     Serdar Kara













    blog hocam" blog sitesi blogger"de kendini kanıtlamış  bir blog sitesidir. bir cok konuda, yardım alabilceginiz, deneyim kazanabilceginiz  bir blog sitesidir. gelcekden takip edilmesi gereken bir blog sitesidir.  blog hocam hakkıda daha fazla bilgi ögrenmek isterseniz. blog hocam hakkında"  bölümünü okuyarak daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz.  


     blog okulu













    blog okulu blogger eklentileri blogger ilgili, bir cok konu bulabilceginiz. ve yardım destek alabilceginiz.
    blogunuzu gelişdirme acısında gerekli konular ve eklentiler bulabilirsiniz. ziyaret edin  blog okulu 


    Adnan Güney 
















    Guney59 Paylaşım blog sitesi. güzel paylaşımlara yer veren sade tasarım kulanan. yazılarını okumak"dan
    keyif aldıgım blogger blog sitesidir. bir cok blogger konuları, ve blog paylaşımları, blogger eklentileri, bulabilceginiz bir blogger blog sitesidir. Adnan Güney Hakkında daha fazla bilgi edinmek isterseniz.
    Guney59 Paylaşım hakkında" bölümünü okuyabilirsiniz.



    bugun yayınımda bu üç deyerli siteye yer vermek istedim.
    bir cok konuda ve paylaşımlarında kendime cok şey katdım. ve degişime gitmeye karar verdim, yapdıgım hataları temizlemeye başladım. sizlerde bu siteleri takip ederek kendinizi gelişdirebilirsiniz. bugunlük benden bu kadar. blogger-yazarı iyi çalışmalar diler.


    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan