• Posted by : Unknown 13 Mayıs 2013 Pazartesi

    Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme 
    merhaba bugun sizlere "google" dökümanlarını, kullanarak iletişim formu oluşturmayı göstercem.  
    her blog"da olması gereken iletişim formu ziyaretcilerin sizlerle iletişim kurması icin iyi bir yöntemdir. uygulanması gereken bir uygulamadır. bu anlatımı resimli olarak anlatcagım, bilmeyen arkadaşlar icin yararlı bir anlatım olcagını düşünüyorum. google dökümanları ile iletişim formu. oluşdurma uygulamasına başlayalım inş bilmeyen arkadaşlar icin faydalı bir anlatım olur. kendi blogger blog siten icin.  iletişim sayfanızı oluşdurmaya hazırsanız aşagıda"ki uygulamayı yapdınız takdirde. cok kolay bir şekilde iletişim formuzu oluşduracaksınız.

    1 Adım :  google hesabımızı açıyoruz. 
    2 Adım :  Google Dökümanları  giriş yapıyoruz. 


    3 Adım : oluşturu tıklayarak acıyoruz.

    Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme


    4 Adım :  Açılan pencerede form yazan yeri tıklıyoruz. 

     Google dökümanlari İle İletişim formu  ekleme


    5 Adım : başlıgımızı ve şablonumuzu seçdikden sonra tamam butonuna tıklıyoruz. 

     Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme

    6 Adım : resimde gördügünüz gibi yada kendinize uygun şekilde yazın.

     Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme

    7 Adım :  ilk öğemizi hazırladık ikici öğemizi hazırlamak icin öğe ekle butonuna tıklıyoruz.

     Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme


    8 Adım :  ikici öğemizi oluşdurduk. yanıtlanması zorunlu soru kutucugunu işaretleyiniz. e-mail adresi zorunlu olması icin.

     Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme 


    9 Adım :  2"ci öğe işlemimizi bitirdikden sonra. 3"çü öğe işlemine  başlamak icin tekrardan öğe ekle  
    butonuna tıklıyoruz.

     Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme

    10 Adım :   Metin yazan yeri tıklayarak acıyoruz.

     Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme



    11 Adım :  metin yazan yeri tıkayarak acdıkdan sonra.  paragraf yazan yeri tıklıyoruz. paragrafı tıklamamızın sebebi, mesaj yazılcak bölümü oluşdurmamıza yaradıgı icin şeciyoruz.

    Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme 

    12 Adım : 3 öğeli  google dökümalar iletişim fromumuz bitmişdir. ben 3"lü öğe iletişim fromu oluşdurdum sizler isterseniz bunu cogaltabilirsiniz. veya farklı bir şekilde yapabilirsiniz. 

    Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme

    13 Adım : sayfamızı aşagı indirerek aşagıda"ki formu gönder butonuna tıklıyoruz. 

    Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme

    14 Adım : formu gönder butonuna tıkladıkdan sonra açılan pencerede.  ekle butonuna tıklıyoruz.


     Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme 

    15 Adım : ekle butonuna tıkladıkdan sonra. açılan pencere"deki kodu kopyalıyoruz.  ve google dökümanları da olan işlemimiz bitmişdir.  

     Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme

    16 Adım : Google dökümanlarında olan işlemimiz bitmişdir. şimdi kopyaladıgımız iframe kodunu 
     blogger blog sitemize uygulama işlemini tamamlamak icin blogger blog sitemize giriş yapıyoruz. 
    ve yeni sayfa oluşduruyoruz. html moduna gecerek kopyaladıgımız kodu ekliyoruz. height ve width
    kodunla oynayarak kendi blog sayfamıza göre ayarlıyoruz. ve oluşdur diyoruz. başlıgımızı iletişim yazarak yayınla diyoruz. google dökümanlarıyla oluşdurdugumuz iletişim formumuz bitmişdir.


    Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme

    17 Adım : iletişim formuna gelen mesajdan hemen haberdar ol 
    son olarak size gelen mesajları her defasında google dökümanlarına girip konturol edemem diyorsanız bunun kolayı var. yapmamız gereken google dökümanları anasayfasına giriş yapmak. giriş yapdıkdan sonra ki işlemimiz. iletişim yanıtları tıklayarak. açılan sayfada Araçlar sekmenine tıklayarak. açılan pencerede  
    bildirim kuralları tıklayınız. 

    Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme


    18 Adım bildirim kuralları tıkladıgınızda. açılan pencerede yapmanız gereken uygulama  aşagıda resimde"ki uygulamayı yapınız. ve işlemimiz bitmişdir.


     Google dökümanlari İle İletişim formu ekleme



    Google dökümanlarıyla oluşdurdugumuz iletişim formu bitmişdir Artık sizlerinde bir iletişim formu oluşmuşdur. umarım bu resimli anlatım bilmeyen arkadaşlar icin yararlı olmuşdur.  eyer bir sorunla karşılaşırsanız yorumlarınızla yazın destek oluncakdır. benim daha öncede oluşdurdugum iletişim formuna bakabilirsiniz. iletişim    blogger-yazari  iyi çalışmalar diler, bir başka paylaşımda görüşmek üzere.


    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan