• Posted by : Unknown 5 Mayıs 2013 Pazar



    bugun yapdıgım hataları, gözden gecirme fırsatı yakaladım. ve sizlerin"de bu hataya düşmemesi icin.
    sizlerle paylaşmak istedim. bu yazıya başlar"ken hic bir hazırlık yapmadım. direk olarak icim"de sorguladıgım hataları, parmaklarıma dökerek yazdım.  

    Yapdıgım Hatalarım, Ve Pişmanlıklarım. Herşey İcin Gec Kalmışmıyım Acaba? 

     Bence hic birşey icin gec kalınmamışdır.

    1 blog yazmak nedir, ne amacla bu blog acdım. 
    2 blog acdım ama bilgim yok. ama başka blogglarla aynı konuları sunarım diyemi acdım.
    3 benim bloggum farklı olacak düşüncesindemi acdım. yoksa insanlara aynı konuları sunmak icinmi. 
     
    bu üc maddeyi sorguladım icimde.

    bugun benim icin. cok üzücü, ve kendimi sorguladıgım bir gün olcak galiba.
    acaba insanın hatasını anlaması. ve bu hata"dan geri dönmesi. ve bir cok şeyi degişdirmesi.
    kazancımı olur. yoksa zararımı, bence kazancı olur. sizce  ne olur? lafı evirip cevirmeden sizlere anlatmak istedigim konuya gireyim. ben bugun yapdıgım. hatalardan pişmanlık duymaya başladım.
    sizlerde bu duruma düşmek istemezseniz.  ve bloggunuzu bir çöplük gözüyle bakılmamasını, isterseniz  herkesden farklı bişeyler paylaşmak zorundasınız. insanlar aynı konuları pişirip pişirip sunarsak, hic bir farklılık ortaya koyamayız. ve pişmanlık yaşamaya başlarız.  ve bloggunuzda istediginiz, yere gelemiyince, artık bişeyler paylaşmaz olursunuz. cünkü yazdıgınız yazıları kendiniz okur kendiniz yorumlarsınız.


    Düştügüm hatalar.

    1 örnek vericek olursam. bloggumda ne farklılık yaratdım.

     beni ziyaret eden arkdaşlara, başka sitelerden farklı ne sundum. yoksa bişey sunamadım"mı?
     başka bloglarla aynı konuların" aynı versiyonunu"mu sundum. insanlara degişik farklılık yaratcak.
     bişeyler sunamadık"dan sonra. ne farklılık görüyorsun"ki sitende.  bir blog cöplügü yaratmamak icin.
     bir cözüm icine girmelisiniz. insanlara aynı konuları pişirip pişirip sunmak yerine. farklılıgınızı ortaya koyup özgün içerik girerek. bişeyler sunarsanız en kısa zamanda. farklı oldugunuzu gösterirsiniz. bugun kendimi farkı olmak adına degişdirme kararı aldım.  sizlerde kendi blogunuzda farklılık yaratmak isterseniz benim düşdügüm hataları göz önünde, bulundurursanız bir farlılık yaratmak adına. içeriklerinizi herkesden farkı olarak yayınlayın.  yayınlarınız gelen ziyaretcinin dikatini ceksin.  kendine özgün ictenlikle yazdıgınız yazılar, ve paylaşdıgınız yayınlar, başarılı olcaksınızdır..  ben bu işde kendimi zayıf görüyorun. ve kendimi gelişdirme adına, hatalarımı sorguladım. ve degişim sürecine girdim.  ilk olarak kendime üc konu belirledim. ilk öncelik olarak onlardan başlayacam. sizler"de kendinize,  bir yol haritası seçin. ve o yol üzerinde şaşmadan pes etmeden yürüyün. blog yazmak, gelcekden bilgi deneyim isteyen bir iş. bir blog acarken iyi düşünmeli, ve bircok konu paylaşımına girmeden. önce deneyim kazanmak zorundasınız.



    Blogger yazari Bugun"den sonra"ki Amacı Farklılık Yaratmak. 

    1 insanlara degişik bişeyler sunmak.
    2 insanlara faydalı olcak içerikler girmek.
    3 özgün içerik sunmak.

    bu üç maddeyi kendime şart koşdum. ilk öncelik olarak, bunları uygulayacagım. kendimi gelişdirdikce, hatalarımı"dan kurtulacagım.  umarım sizlere kendi çapımda bir acemi, blog yazarı olarak anlatabilmişimdir. burda anlatmak istedigim kendi düşdügüm hatalardı anlatmakdı.   ve yeni başlayanlar icin  anlatmak istedim.

    blog yazmak emek, ve özen ister, bir blog acmadan önce" iyi bir okuyucu olmanız lazım. ben buna hazırım ve bir blog çöplügü yaratmıyacam diyorsanız. sizlere başarılar dilerim. bugun cok yazdım:)) galiba ilk uzun yazım oldu umarım sizleri sıkmamışımdır.



    blogger-yazari iyi çalışmalar diler...




    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan