• Posted by : Unknown 20 Eylül 2012 Perşembe

    Blogger yeni arayüzünü çok önce kullanıcıları ile tanıtmıştı ama isteyenler eski arayüzü halen blogger'da yönetim panelinde kullanabiliyorlardı. Şu an için artık eski arayüz tamamen kullanımdam kaldırıldı ve yeni arayüze geçmiş oldu.

    blogger yeni arayüz ayarları
    Eski arayüze fazlasıyla alışık biri olarak maalesef yeni arayüzü kullanırken zorluk çekiyorum :) Umarım en yakın zamanda yeni arayüze alışırım. Yeni arayüzü biraz karıştırdığım zaman oldukça güzel özellikleri gördüm. Aslında yeni arayüz ilk tanıtıldığında da incelemiştim ama eski arayüzü kullanmak alışkanlığından kurtulamadığımdan yeni arayüzün özelliklerini unutmuşum. Blogger yeni arayüzünün bence en önemli özelliği seo açısında biraz daha geliştirilmiş. Özellikle yezmış olduğumuz yazılara özel description girdiğimizi kısım sayesinde her girdiğimiz yeni içerik için yeni bir açıklama girerek sitemizi seo açısından daha uygun bir hale getirebiliriz.

    Blogger yeni arayüz ile robot.txt dosyası ayarlarınıda yapabilirsiniz. Bu ayarları çok iyi bilmiyorsanız kesinlikle robot.txt ile herhangi bir işlem yapmamanızı öneriyorum. Blogger tüm hızıyla yeniliklere devam ediyor. Bakalım ilerleyen yıllarda bizi ne tür yenilikler bekliyor? Sizin tahminlerinizi almak istiyorum. Sizce Google ilerleyen yıllarda neler yaparak Blogger'ı geliştirebilir?

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan