• Posted by : Unknown 13 Eylül 2012 Perşembe

    Kurtlar Vadisi'ni uzun zamandır takip ediyorum. Çakır öldüğünde çok üzülmüştüm. Çok sevdiğim bir karakterdi kendisi. O öldükten sonra hiç bir oyuncunun rolden çıkmasına kesinlikle üzülmedim. Ama Memati başka :(

    kurtlar vasisi mematiÖzellikle Polat'ın onu defnederken ki hali çok üzücü ve duygulandırıcı. Düşününsene yıllardır bir arada iş yaptığınız çalıştığınız bir arkadaşınızı kaybediyorsunuz. Bazıları şimdi şöyle diyecek " Ya o bir film bu kadar etkilenilmez"... Film olduğunu tabii ki biliyorum ama o kadar hayranı olan bir insanın filmden çıkması insanı biraz üzüyor. Senaristler de işi biliyor :) Filmin tam yerine öyle bir müzik koyuyorlar ki insanın içine işliyor ya. Neyse yapacak bir şey yok artık Kurtlar Vadisi Pusu'da Memati yok. Bakalım filmin reytinginde artma mı olacak azalma mı? Bence Memati hayranları filmi artık izlemeyebilir ve filmin reytingi biraz düşebilir. Sizce Kurtlar Vadisi Pusu'nun reytingi, Memati'nin ölmesinden sonra artar mı azalır mı? Yorumlarınızı bekliyorum.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan