• Posted by : Unknown 19 Temmuz 2012 Perşembe

    Merhaba arkadaşlar sizler için uzun zamandır blogger temaları paylaşmıyordum. Daha önce bir çok blogumda kullanmış olduğum milk blue temasını sizlerle paylaşmak istedim. Tema üzerinde gerekli editlemeleri yaptığınız taktirde tema daha da güzel bir görsellik kazanıyor. Ayrıca blog sitemi daha önce ziyaret edenler varsa, bu temayı bir zamanlar kullandığımı da görmüşlerdir.

    Temayı incelediğim zaman şu özellikleri ön plana çıktığını söyleyebilirim.


    1) Header kısmında 728*90 büyüklüğünde reklam kısmı yer alıyor. Google reklamları yerleştirmeniz için oldukça uygun bir yer diye düşünüyorum.

    2)Header kısmının hemen üstünde yer alan arama kutusu.

    3)Ayrıca tema üç sütundan oluşuyor.

    4) Temada daha çok mavi renkler ağırlıkta.

    5)Herhangi bir içeriğe tıklandığı zaman, hemen yazının sonunda yer alan 350*250 boyutundaki reklam kısmı oldukça hoş duruyor. Bu kısma ister google reklamları isterseniz özel reklamlar yerleştirebilirsiniz.

    Blogger temaları içerisinde oldukça güzel ve kullanışlı bir tema diye düşünüyorum. Umarım işinize yarar. Tema hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum :) Hepinize kolay gelsin. İyi bloglamalar...


    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan