• Posted by : Unknown 30 Temmuz 2012 Pazartesi

    Ülkemizde blog yazarlığı ne kadar hızla da artsa, bloglar arası kardeşlik bir türlü artmak bilmiyor. Nedendir bilinmez yazarlar aynen alıp kopyaladıkları içeriklere dahi kaynak göstermekten korkar oldular. Ama bu şekilde ülkemiz de blog yazarlığı artmaz aksine geriye gider.

    Ben daha önce bloglar arasında bir bağ kurmak ve blog sahiplerininde birbirleriyle tanışmalarına yardımcı olmak adına sitemde kardeş blog uygulaması başlatmıştım. Ama çeşitli sebeplerden dolayı bunu iptal etmek zorunda kaldım. Son zamanlar da yine bir şeyler düşünüyorum. Bunlardan biri de sitemde yer alan kısımlara reklam alanları eklemek ve beğendiğim, benim bloguma yorum yapan blogların linklerini eklemek olacak. Şu an sitemde yer alan 468*60 kısımlık yerin sahibi bloguma sürekli yorum yapan ve beni takip eden fiziktir.blogspot.com olacak. 125*125 kısımlık reklam alanları ise bloguma yorum yapanlardan ve benim sitemle paralel içerik üreten herhangi bir blog yazarı arkadaşın sitesi olacak ve reklam 1 ay boyunca sitemde kalacak. Aklınıza şöyle bir soru gelebilir." Peki, biz kendi sitemiz de Celil Bayer' e link vereceğiz mi? " Bunu zorunlu tutmuyorum. İster verin ister vermeyin. Size kalmış arkadaşlar.

    Bu konuda ki hedeflerim ise blogların birbirlerinin ziyaretçilerini paylaşmalarını sağlamak, backlink kazanmak ve kazandırmak, blog yazarlarının birbirleriyle tanışmalarını sağlamak gibi hedeflerim var. Benim bu konuda söyleyeceklerim bu kadar. Siz de düşüncelerinizi hiç çekinmeden yorum kısmından paylaşabilirsiniz.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan