• Posted by : Unknown 2 Ocak 2013 Çarşamba

    2012 yılı Blog Hocam için iyi geçti diyebilirim. Blogla ilgili hedeflerime büyük ölçüde ulaştım. 2013 yılının bu ilk yazısında da önümüzdeki 1 yıl içinde Blog Hocam ile ilgili plan, düşünce ve hedeflerimden bahsetmek istiyorum.

     

    plan

     

    Güncellik

     

    Blog Hocam için öncelikli hedefim blogu güncel tutabilmek. 2013 yılı özel hayatımda önemli adımlar atacağım bir yıl olacak. Şartlardan ötürü blogla eskisi kadar çok ilgilenemeyebilirim. Geçtiğimiz yıl haftada 3 yazı yayınlıyordum. Önümüzdeki yıl ise bu sayı 2’ye düşebilir. Diğer gün için sizin misafir yazılarınıza ihtiyacım olacak. Haftada ortalama 2.5 yazı ortalaması turtturmuşsam kendimi başarılı sayacağım.

     

    Kalite

     

    Blog Hocam’ı bu kadar çok kişinin takip etmesindeki neden içeriğin kalitesi ve özgünlüğü. Bir içerik yazarken araştırıyorum, düşünüyorum, inceliyorum, deniyorum. Bazen 250 kelimelik bir yazı 2 gün uğraştığım oluyor. 2013 yılında belki eskisi kadar sık yazamayacağım ama yazılarımın kalitesinden kesinlikle ödün vermeyeceğim. Bundan emin olabilirsiniz.

     

    Yardımcı Yazar

     

    2-3 ay sonra yoğunluktan dolayı içerik üretmekte sıkıntı yaşayabileyeceğimi söylemiştim. Bu durumda benim yönlendirmem doğrultusunda benzer kalitede içerik üretebilecek 1-2 yazar almak istiyorum. Üstelik bu yazarlra güvenip, performanslarından memnun kalırsam bloga reklam  alarak gelirini yazarlara paylaştırmak istiyorum.

     

    Ödüller, Çekilişler, Yarışmalar

     

    Bildiğiniz gibi gelen onca teklife rağmen Blog Hocam’a geçtiğimiz 2 yıl boyunca reklam almadım. 2013 yılında  bu konuda bazı düşüncelerim var. Markaların, düzenleyeceğim etkinliklere sponsor olmalarına ve karşılığında bana ücret vermek yerine okuyucularıma hediyeler vermelerine izin vereceğim.

     

    Daha Fazla Misafir Yazı

     

    Blog Hocam’ın promosyonu, tanıtımı ve optimizasyon çalışmaları için neredeyse hiç çaba sarfetmiyorum. Önümüzdeki yıl bunu en sevdiğim şeyi yaparak telafi etmeye çalışacağım. İçerik üreterek. Takip ettiğim kaliteli ve popüler bloglar için içerik üreterek onlara misafir olmak gibi bir hedefim var. Zaman zaman zaman misafir yazılar yazıyordum ancak önümüzdeki yıl bu sayının artmasını umuyorum.

     

    Ve Yeni Bir Blog

     

    Bu düşüncemi daha önce yazmıştım. Blog Hocam’ı okuyucular için yazıyorum. Okuyucuyla etkileşime geçmek ve onlara yardımcı olduğumu görmek bana iyi geliyor. Ama bir yandan da kendim için yazmak istiyorum. Aklımdakileri yazdığım kişisel bir blogum olsa fena mı olurdu? İşte bunun için kişisel blog oluşturmak gibi bir hedefim var.

     

    2013 yılında Blog Hocam için düşüncelerim bu şekilde. Bu vesileyle tüm okuyucularıma mutlu bir yıl geçirmelerini diliyorum. Umarım her şey istediğiniz gibi olur ve hayattaki tüm hedeflerinize ulaşırsınız.

     

    Mutlu Yıllar!

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan