• Posted by : Unknown 18 Ocak 2013 Cuma

    Blog dünyasında henüz çırak bile sayılmam martta bir yıl olacak blogumu açalı. Daha önceleri facebooktan başka sosyal medya kullanmayı bilmeyen ben blog sayesinde bir çok şey öğrendim.

     

    blog

     

    Sabrı öğrendim

    Blog açtığımda zannettim ki hemen izleyicim olacak insanlar beni ziyaret edecek. Tabi ki böyle olmadı, uzun bir süre ilk izleyicimin gelmesini, ilk yorumun gelmesini bekledim. Beklerken de kendi kendime konuşuyor hissine kapılıp aklıma mukayyet olmaya çalıştım.


    Resim düzenlemeyi öğrendim

    Bloggerlığın bir önemli bir kısmı resimler bence ya da ben bol resimli blogları seviyorum diyebilirim. Blogumda paylaştığım görselleri güzelleştirmek değiştirmek için resim düzenlemeyi öğrendim neredeyse photoshop öğrenmeye başlayacaktım ki eşim bu işin içinden çıkamam diye bana online resim düzenleme siteleri buldu, onlarla daha kolay yapabiliyorum. Bir de fotograf çekerken de dikkatli olmayı,güzel resimler çekmeyi öğrendim.


    Arkadaşlar edindim

    Sanal arkadaşlar konusuna hiç sıcak bakmayan ben blog sayesinde sürü insanla tanıştım, hiç tanımadığım insanlara hediyeler gönderdim ve yine hiç tanımadığım insanlardan
    hediyeler aldım. Sürekli görüştüğüm blogger arkadaşlarım da var. Yani sanal arkadaşlarımı da sevdim.


    Şablon,widget,gatget,eklenti..vb düzenlemeyi öğrendim

    Bunları öğrenmek çok uzun zamanımı aldı, çok defa beceremedim tekrar denedim şablonumu mahfettim baştan yaptım, blogumu bir anne şefkati ve özeniyle günden güne değiştirdim, güzelleştirdim.

     

    Yabancı dilimi geliştirdim

    Yurt dışındaki blogları gezerken yabancı dilimi geliştirdim diyebilirim. Bir konuda fikir edinmek için yabancı sitelere göz atmak için bazı kelimelerin farklı dillerdeki anlamlarını öğrendim, kelime haznem gelişti.

     

    Kısacası blogum hocam oldu!

     

    Yazar Hakkında: Elif BAYRAK Küçük Mutluluklar Dükkanı sahibesi.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan