• Posted by : Unknown 29 Ocak 2013 Salı

    Blogger arama kutusu
    Blogger, Blog arama kutusu (Search), Blog giriş Dashboard iconları, bir haftadır çalışmıyordu. Bugün çalışmaya başladı. Çalışması için yaptığım işlemleri size aşağıda sıralıyorum. Siz de böyle bir konu yaşadıysanız anlatacağım işlemleri uygulayarak bir çözüm sağlayabilirsiniz.
    Arama kutusunun yaptığım işlemle mi, yoksa kendinde mi çalıştığı konusunda tam emin değilim. Bu arıza için Blogger yardım forumlarında yaptığım görüşme sonucu bir netice alamamıştım. Google aramalarda belki bir çözüm bulabilirim diye düşündüm. Anacak sonuç vermedi. Google Plus da Blogger yorumlar ve açıklamalara baktım.Maalesef bir çare bulamadım. Bilgisayar bakımı yaparken bir veri kaybı olabileceği düşüncesi ile Google Chrome kaldırıp tekrar yükledim.Sonuç değişmedi.
    Tek çare kalmıştı. Test blogumda konuyu araştırmakla işe başladım. Yaptığım işlemleri aşağıda sırası ile anlatıyorum.
    1. Test blogumdaki tüm girdileri, (CSS kod ve eklentileri) Google Drive formuna yedekledim.
    2. Şablon Özelleştirmeden Blog Temasını tekrar yükledim. Tema yüklendiğinde tüm özelleştirdiğim şablon verileri yok oluyor. Yeni bir tema ile başlıyorsunuz.
    3. Blog önizleme yaptığımda Arama kutusunun çalıştığını gördüm.İnanın çok sevindim.Düşündüğüm gerçekleşmişti. Yalnız bir sorun vardı. Bu defada bloga giriş iconları gözükmüyordu.
    4. Bloga giriş iconlarının veri alışverişi yapabileceği tek yer blog Ana Sayfası olabileceğini düşünerek, Sayfalar sekmesine giriş yaptım.
    5. Sayfaları farklı göster sekmesi yanında açılır pencere kutusuna tıkladığınızda “üst sekmeler” ve “Göster” yazan seçenekleri göreceksiniz.
    6. Her iki sekme arasında birkaç kez seçim yaparak blogu kaydedip önizleme ile kontrol ettim. 

    Blogger Dashboard

    Sonuç ;
    Bloga giriş iconları ve Blog Arama kutusu, her ikiside çalışmaya başladı. O andaki mutluluğumu sizlere anlatmam mümkün değil.Yapılması gereken bir tek işlem kalmıştı
    Blog CSS kodları ve eklentilerin tekrar bloga yüklenmesiydi. Bunları yüklediğimde acaba hata verecek mi ? Diye kuşku duydum. Tüm CSS kod ve Eklentileri tek tek yükleyerek ve önizleme yaparak blog da hata durumlarını kontrol ettim.En son kodlarıda yüklediğimde blog da hiçbir hata olmadan çalıştığını gördüm. Bu konuyu hemen sizlerle paylaşmak istedim. Şu anda sabah 06,16 ve blog editörü olarak kullandığım Google Drivede açtığım forumdan yazıyorum. Yazı düzenlemelerinden sonra hemen yayınlayacağım. Sizde bu tür bir hata ile karşılaşırsanız, yukarıda anlattığım konuları uygulayarak bir başarı sağlayabilirsiniz.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan