• Posted by : Unknown 31 Ocak 2013 Perşembe

    Merhabalar sevgili okurlarım. Sizlere bu yazımda kopya içerik ile başarı sağlamak mümkün mü bundan bahsetmeye çalışacağım. Blog yazan arkadaşlar ister istemez SEO kavramının ne olduğunu az çok bilirler. Burada uzun uzun bundan bahsetmeyeceğim. Son zamanlarda gerek Panda güncellemesi olsun gerekse Penguen güncellemesi olsun bunların hepsinin spamcılara karşı olduğu ve spamcı sitelerin cezalandırıldığından bahsedildi. Bir çok seo sitesinde de bu durumdan bahsedilmiştir. Benim gibi blog yazan arkadaşlar da bu güncellemeleri okumuşlardır.

    kopya içerik ve seo

    Ayrıca kopya içerikle pek fazla bir yere gidilmeyeceğini de bilirler. Ama son zamanlarda takip ettiğim 10 kadar site var ve hepsi wordpress alt yapısına sahip. Yaklaşık olarak 2 aydır takip ediyorum ve adamların işi gücü bot ile içerik çekmek ve copy-paste yapmak. Ne zamandır bekliyorum ceza yiyecekler, sandboxa düşecekler diye. Ama aradan 2 ay gibi önemli bir süre geçmesine rağmen hala Google'da tık yok :( Adam kurmuş botu benim blogger tabanlı sitelerim dahil her türlü içeriği çekiyor ve benden ve başka arkadaşlardan almış olduğu içerikle 3000-4000 ziyaretçiye ulaşıyor. Tüm bu olanları gördüğümden dolayı son 2 aydır hiç bir seo sitesine girmiyorum diyebilirim. Seo'ya olan güvenimi kaybettim gibi. Bir yanda emek var, diğer yanda 3-5 liraya alınan bot ile çekilen içerik var. İlerleyen günlerde adalet yerini bulur mu bilmiyorum ama bu gerçekten çok can sıkıcı. Bir yazıyı oluşturmak için insanlar ne emekler veriyorlar. Ama kendini bilmezler çıkıp yazıya sahip çıkıyorlar. Hele bir de indeks hızları senden hızlıysa oooo yandın demektir. Sen oluverirsin bir anda kopyacı... Umarım ilerleyen günlerde google adı bende saklı olan sitelere gerekli olan cezaları verir.

    Siz ne düşünüyorsunuz?

    Arkadaşlar bu konuda siz ne düşünüyorsunuz merak ediyorum? Başınıza böyle bir durum geldi mi ya da böyle bir durum ile karşılatınız mı? Değerli görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

    Leave a Reply

    Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

  • Copyright © 2013 - Hyperdimension Neptunia

    Blogger Ve Wordpress Tema Arşivi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan